Thursday, October 21, 2010

:: PAkAt Mai SinGgah SaT!! ::




Asalamualaikum....... Salam 1 Malaysia, Salam Sukan, Salam Dunia, Salam Sejahtera, selamat pagi, selamat petang, selamat malam, selamat membaca, selamat menjamu selera, selamat menjengah ke blog ini, selamat jalan daaaaaa. First of all, Alhamdulillah, syukur sebab blog ni wujud jugak akhirnya. Walaupun da 3 tahun lbey(kalau diploma da habes lama dah) kita besama, dalam perjuangan yang indah di IPG yang indah, di bumi yang indah ini.... thaks to Akhim yang bersungguh-sungguh gayanya dalam membuat blog ni... tahniah bro! Kalau ikutkan aku, memang tak terbuat dah. Aku nak post benda ni pun jenuh menuntut ilmu sampai ke subuh, inikan pulak nak buat blog ni... memang tak terbuat la kalau aku... so tahniah bro! Dan jugak kawan2 yang bagi support... congrats to u all...

So, untuk semua pengunjung blog ni, aku pun tak tahu nak letak apa lagi dalam segmen caca merba ni.... hehehehek. Jadi, untuk post yang pertama ni, biarlah patik kenalkan dahulu line up kitorang.... hek3.... selayang pandang, kelas kitorang ni sikit jek(memang sikit pon, paling sikit dalam sejarah maktab), 15 orang saja. Kami jugak ada sorang ibu yang cuuuukup penyayang.... hek3. Pn Nik Azleena(memang kalau nak buat jamuan, inilah mangsa pertama kami... keh3. Duit beb!... sponsor laaaaa..apa lagi kan) tapi, memang kami sayang btoi tutor kami ni, always support kami punya kepala suma. Hek3. Dulu kelas kami ramai, ramai, tapi sekarang da sikit... tak pa laaaa, sikit2 lama2 jadik bukit... Bukit??? Aiiiyyoooo. Okay, ini dia.........(to all my fren, gamba ni rare punya, payah nak dapat. Wakakakaka. Hamik korang!!!!!! ...bunyik trompet KRS...- line up Ks 2)

k.u : syahnaz.. (mau terbang ke bro?!!!)

p.k.u: khirun.. kadang2 rajin gak nih

ni plak faiz@aji... ermmm. agak sopan

zulaikha@ika: bising memanjang... ngeh3

hasanah (garang, tak tau nak explain tahap dia)

ashraf (hobi beliau)

mira piqa: buleh tahan jugak sumbat

akhim: rajin cek oi!!. letih buat esaimen ngan dia. mau tak tidoq sampai subuh

asma' (yang ni konpem sumbat)

khairi: akan melompat jika berjumpa kamera(gambar di atas, baru lepas landing)

haaaa, yang ni hajar, bagus kalau bawak masuk mesyuarat. semua setuju

yang ni, zafuan@panjang... ermmm. dah, no komen

latifah@tipah: setia bersama laptop pusaka 3 keturunannya

haaaaaa, yang ni hidayah @ kak nor... hmmmmm, ish3. meriah senyuman dia nih!



so, inilah dia line up kitorang semua. heheheh. memang aku sayang semua yang ada. huhhuhu. to all my fren, hahahaha. terima jela keadaan korang dalam gamba nih. hak3. disebabkan aku yang post, so mestila gambaq aku selamat. kan3. wakakakak. okay, adiossss!! sebelum tu, pantun untuk hampa semua

gambaq hampa memang steady,

dari tidoq sampai la ke gigi,

aku menyusun sploh jari,

pahni aku post yang dasyat lagi.

wakakakakakakkakakakak





Anda 'Like', Hati kami suke!!

6 comments:

sepat fisher said...

aku first! wahahahahaha

syahnaz simpleaje said...

nasi kandaq kuah kari
rsa mcm xckup lagi

wktu malam mesti berani
ish..xbleh jadi ni

slalu dok berletiaq smpai dh lali
letak la gmbaq hg skali

mkn choki2 smbil maen guli
bru la kita jd satu ahli

berus gigi kayu sugi
hah..tggu pa lagi

ahaks (^_^)

sepat fisher said...

buang nangka dalam gula
suka ati aku laaaa =)

nora bercerai dengan mamat
gambaq aku mestila selamat

agi idup agi ngelaban
aku ada gambaq hang yg lagi sakan

tipah terkejut jumpa hantu
nanti aku post gambaq tu

wahahahahahahahha

asma' said...

wan siang lail malam
await ati aku ase kelam..??

tarik upih sorong papan
kena da la sopan u masa depan

gigi itam nmpk cahaya
slot caca merba mmg x leh caya..!!!

nuryel said...

wan..pos lg gambaq....smpai masa gambaq hg yg plg kontroversi akn di tygkn....haha...nantikan

PISMP PS BM JAN 09 said...

moderator berpesan :

makan cili cecah kari
hati2 nnt kene dekat diri sdr..

main PES tengah malam
simpan sikit aib, jangan bukak dalam2.. heheh

hujan turun dipanggil katak..
gamba tutor bila nak letak??

jangan marah terasa ati..
sekadar menghiburkan si hati..

HATI KITA....