Sunday, October 24, 2010

:: PakAt SinGGah KoNti TeRenGGaNu Fm SaT ::


Assalamualaikum.............. ehem3...... bertemu kita dalam rancangaaaaaaaannnnn, tarik2 telinga tipah!!!!!!!!..... okay, kali ni lain sikit. aku tanak ajaq korang memasak, sebab aku tau hampa semua malas masak... so!, aku nak kongsi satu cerita dan pengalaman manis aku, waktu aku p jadi Dj Kampus di Terengganu FM dulu.... haaaaaa. aku ni bukan la Dj btoi2 pon. program Dj kampus ni dia amik 2 orang daripada setiap IPT di Terengganu ni, untuk ini slot Dj Kampus setiap hari jumaat. so untuk IPG kita, aku ngan arip aripin tepilih. mcm mana buleh tepilih, aku pon tak tau. hak3.

Sebenanya, nervous jugak bila nak on air ni, ya la, live. Kalau salah cakap, 'mati' aku satu Terengganu dengar! jadik memang memang aku kena cover btoi la pecakapan aku... hak3.. Jadik, aku nak cita panjang pon tak pandai, ermmm, aku kongsi sket gambaq2 yang aku ada. so!, ni ada gambaq2 sket, kot2 ada yang tak tau bentuk konti radio macam mana, ni dia, aku tunjuk kat ampa. nanti buleh cerita kat anak murid... ... okay bebeh ready,,, (scene 1 take 3, Actionnn!!!!!!!!)




ni waktu baru sampai... masing2 buat perangai jakun sebab tak penah jumpa..(dengan arip2 sekali)


ok ni konti dia.. simple ja. satu bilik kecik, ada mikrofon 3. 1 yang main dan 2 lagi untuk tetamu


ni dj terengganu fm.. dj iza. pekat gila tengganu dia. tapi waktu on air sepatah haram pun tak tubik loghat pekat dia (p/s: dah kawin dah!!!)


waktu tengah cakap ni, memang aku cover habeh la beb! takot tesalah cakap... dada aku macam nak luruh dah


posing sket


aku respect, dj ni memang sporting gila(agak2 memang perangai dj mcm tu kot)


so, inilah dia kisah aku yang aku boleh kongsi sket ngan korang... bagi aku, pengalaman yang aku ada, semua aku kena kongsi ngan korang... sebab kita dalam satu kapal. so kalau aku ada skit2 info, aku bgtau... okay,, ampa pon jangan lupa, kalau ada apa2 jangan lupa post!!!!! aku tunggu nih!! hahahaha. okay, smoga kita bertemu lagi dalam rancangan tarik2 telinga tipah!!!!! babai semua... asalamualaikum.!!!!!!


Anda 'Like', Hati kami suke!!

4 comments:

sepat fisher said...

tapi aku lagi suka juai ubat kat pasar

Qani'ah said...

ubat pandai jawap exam tanpe bace buku ade x???aku sggup keluarkan semua duit yg ada dalam poket aku skrg!!haha

sepat fisher said...

ada.... tapi syaratnya ko knebagi aku tiru ko waktu exam....

PISMP PS BM JAN 09 said...

moderator mengucapkan slamat hepy besday kepada diri sendiri (23 hb 10) hehehe.. dan slamat menyambut hari peperiksaan..

siapkanlah 'bekalan' masing2 ye...
yang nak perasap kemenyan ley amik dr saya k..